Monday 23 November 2009

Vis av skadan?

Man borde ha lärt sig, men jag provar igen. Jag köpte ett objekt till...
En DKW RT 250 H -52.
Jag kunde inte motstå en komplett klassiker för en halv spottstyver.
Ja, den skall vara komplett alltså, förutom ljuddämparen, men jag har inte ens sett den med egna ögon än så det får vi väl se.

Här kommer dock inte mycket uppdateringar innan jag blir klar med min Svartkvarna se LÄNK.

Kontakta mig gärna om du har, har haft eller kan en del om DKW motorcyklar!

2 comments:

  1. Vad skönt att det finns andra ”tokdårar” som tar hand om gamla kulthojar.
    Jag var inne och tittade på din andra blogg Kvarnstenen , visst är det roligt
    med renoveringsbilder. Kämpa på så får jag se resultat.
    // Richard

    Ps Jag har även en hemsida. www.richarsgarage.se

    ReplyDelete
  2. Jag känner igen det där :) Köpte en RT 250H -54 för en vecka sen. Du vet ingen som har en extra tank liggande? Min läckte visst, insåg jag efter första fulla tanken :-/
    // LarsOla

    ReplyDelete